۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹

خبرنگار مانا  رتبه نخست جشنواره خبری حوزه تالاب را کسب کرد

رتبه نخست بخش خبر نخستین جشنواره آثار خبری برای فعالین خبر و رسانه در حوزه آب و تالاب به "حسنا شمس آرا"، خبرنگار مانا تعلق گرفت.
کد خبر: ۸۸۴۸۹
خبرنگار مانا  رتبه نخست جشنواره خبری حوزه تالاب را کسب کرد
 
به گزارش خبرنگار مانا، مراسم اختتامیه و اعلام آثار برتر نخستین جشنواره آثار خبری برای فعالین خبر و رسانه در حوزه آب و تالاب صبح امروز به صورت مجازی برگزار شد.

این جشنواره توسط طرح حفاظت از تالاب‌های ایران و با مشارکت دفتر روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست در سه بخش خبر و گزارش، عکس و اینفوگرافی، فیلم و موشن گرافی برگزار شده بود.

بر اساس اعلام صورت گرفته از سوی هیئت داوران، " حسنا شمس آرا" خبرنگار مانا، رتبه نسخت بخش خبر نخستین جشنواره آثار خبری برای فعالیت خبر و رسانه در حوزۀ آب و تالاب را از میان ۲۰۵ اثر ارسالی کسب کرد.

گفتنی است، طی برگزاری این رویداد حدود ۳۹۲ اثر به تفکیک ۲۰۵ اثر در بخش خبر و گزارش، ۱۴۰ اثر در بخش عکس و اینفوگرافی و ۴۷ اثر در بخش فیلم و موشن گرافی از ۱۵ استان کشور دریافت شده است.

شایان ذکر است این جشنواره به صورت مجازی و زنده از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز پنج شنبه مورخ ۲۰ آذر ماه با سخنرانی مجازی دکتر لاهیجان زاده، معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار